Sesi persekolahan 2015

Alhamdulillah. Sesi persekolahan 2015 sudah pun bermula. Kawasan-kawasan sekolah sesak di sana dan di sini. Nak cari tempar parking pun susah. Terpaksa lah saya parking jauh sedikit.


Tahun ini puteri saya yang ke 4, Puteri Hannah masuk darjah satu. Gembira dan bersemangat untuk ke sekolah. Maklum la, sekolah baru, uniform baru dan segala-galanya baru. Awal pagi lagi dia dah bangun. Lepas bangun, terus sahaja minum satu sacet JuzQ30 untuk berikan dia kecergasan fizikal dan mental semasa di sekolah.

Anak-anak memerlukan makanan tambahan supaya dia aktif sepanjang hari di sekolah. Sebab itu kalau kita lihat ada segelintir anak-anak tidak ceria semasa ke sekolah. Sebab apa tidak ceria? Sebabnya mereka tidak diberikan sesuatu yang boleh buat mereka ceria dan sentiasa bersemangat semasa di sekolah. Saya cadangkan ibubapa berikanlah anak anda JuzQ30. JuzQ30 ini sangat bagus untuk merangsang kesuburan minda anak. InsyaAllah anak lebih bertenaga, ligat berfikir serta mudah ingat, hafal dan faham apa yang cikgu ajar.

Hari pertama.
Cikgu bawa Puteri Hannah dan kawan-kawannya melawat sekitar kawasan sekolah. Dia kata, "seronoknya mama".
Melawat kantin
Melawat perpustakaan
Melawat bilik guru
Melawat tandas.

Dalam keseronokkan dia bercerita, tiba-tiba.. "Mama, tandas dia buruk la. Banyak pintu yang rosak. Bilik air dia gelap... adik takot nak masuklah. Macam mana kalau adik nak kencing?" Hihihi... gelak-gelak aku dengar pengakuan dia yang jujur itu. Anak-anak kecil ini tidak pandai berbohong. Kadang kala seronok mendengat mereka bercerita.

Apabila mereka bercerita apa yang berlaku di sekolah, maknanya otak mereka sedang ligat berfikir. Mudah ingat apa yang berlaku dan seterusnya boleh cerita dengan jelas lagi. Ini semuanya gara-gara minum JuzQ30.

Anda berminat nak tahu rahsia JuzQ30?
Sila sms/whatsapp <JZQ> ke Pn Izzah 019-7294000.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.