Rawatan muka untuk ibu-ibu


Ibu-ibu selalu bimbangkan pelajaran anak-anak sehingga diri sendiri terabai pun tak perasan, Lebih-lebih lagi ibu-ibu yang siangnya bekerja dan bila balik rumah pula sibuk menguruskan hal rumahtangga. Bila tidur, tidak sempat hendak sapu-sapu krim pada muka. Yang paling merunsingkan ialah tanda-tanda penuaan sudah mula nampak.

Rawatan muka terbaru dipasaran oleh Ardini Essential. Satu produk yang pastinya akan menggegarkan industri Produk Kesihatan di Malaysia. Produk ini berasaskan Habatussauda. Dijamin selamat kerana telah lulus ujian Logam Berat dan Mikrob oleh SIRIM Malaysia.

Produk ini juga dijamin stabil dari segi BAU, WARNA dan TEKSTUR kerana lulus ujian kestabilan. Mendapat kelulusan KKM @ BPFK bermakna bahan yang digunakan adalah selamat pada kulit.

Dikilangkan di kilang bertaraf GMP, di mana dijamin selamat dan bersih. Sumber yang digunakan adalah dari sumber natural dan tiada bahan dari haiwan. Pengawet yang digunakan juga dari bahan natural (iaitu Paraben Free)


Sesuai untuk semua lapisan umur dan jantina. 
Amat bermanfaat untuk mereka yang mengalami masalah kulit muka
Sesuai juga untuk mereka yang inginkan penjagaan diri berasaskan sunnah.

Serum dengan khasiat Habatus Sauda dan Zaitun terbukti dapat membantu kulit wajah LEBIH SIHAT, Tegang, Bermaya, Lembut, Gebu, Comel, Cantik dan Berseri.

ARDINI ESSENTIALS - Multi Perfection Facial Treatment Serum
Kesan kulit putih & cantik seawal 14 hari.

Harga : RM90
Free Postage
Free Gift

Info lanjut, hubungi Pn Izzah di talian 019-7294000

❥❥❥”Serum Habatus sauda sangat best.. tak melekit… cepat serap and yang paling best muka sgt smooth. .. akak suka sgt2…” – Fauziah – KL

❥❥❥”Jerawat cept kering, jeragat pun dah semakin pudar, muka jadi x berminyak” – Suriani – Sarawak

❥❥❥”Selepas seminggu penggunaan serum, kulit muka semakin lembut dan kencang. Bintik2 hitam jg semakin pudar. Kulit wajah jg sentiasa lembap.” Sainah Ibrahim – Sabah

❥❥❥”Memang bagus xberminyak dan kulit muka rasa lembut” Rosilawate- Selangor

❥❥❥”berpuas hati. parut2 hitam kesan jerawat lama semakin pudar.ada rakan2 tegor saya kelihatan berbeza dan cantik tanpa makeup.tq serum habatusauda” Nurrashidah -Pahang

Semua FEEDBACK adalah jujur ikhlas dari pelanggan kami sendiri. Syukur Alhamdulillah



Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.